Szukaj:
Moto Gorzow
moto
Giełda Samochodowa Gorzow
moto
Dodaj Ogłoszenie
moto
Aktualnosci
moto
Mapa Gorzow
moto
Utrudnienia
moto
Planowanie podróży
moto

wyznaczane_trasy
mot aktualnosci
 
6.000.000 wyprodukowanych silników 1.3 MultiJet
 
Peugeot Traveller i-Lab, ekskluzywny VIP-bus 3.0
 
Volvo prezentuje limitowaną serię S60 T6 AWD
 
Bezemisyjne Audi wprowadza gwiazdy w światła reflektorów
 
Peugeot Traveller - podróż w komforcie najwyższej klasy
 
Lancia Ypsilon na imprezie Verona in love
 
Skoda z rekordami w Polsce i na świecie
 
Fiat Tipo europejskim triumfatorem Autobest 2016
 
Volkswageny Golfy i Audi A4 najchętniej kradzione w Polsce
 
Rejestracje aut osobowych i dostawczych - styczeń 2016 roku
 
Rejestracje autobusów w styczniu 2016 roku
 
Rejestracje jednośladów w styczniu 2016 roku
 
Produkcja samochodów w Polsce w styczniu 2016 roku
 
Skoda wyprodukowała 18 milionów samochodów
 
Trzy nagrody Renault w Paryżu
 
Nowa Toyota RAV4 Hybrid
 
Zmiany personalne w Continental EMEA
 
Kamera cofania Toyoty Prius - nowe narzędzie filmowców?
 
Lexus GS F wśród samochodów roku 2016 magazynu Playboy
 
500 000 sprzedanych samochodów w sieci Peugeot Citroen Retail
 
Rekordowe wyniki i nowi klienci - podsumowanie roku w Getin Fleet
 
Toyota Auris: najpopularniejsza hybryda w Polsce
 
Firma Bilstein poszerzyła swoją ofertę
 
Skoda numerem 1 dla polskiego biznesu
 
Eksport części i komponentów motoryzacyjnych rośnie z miesiąca na miesiąc
 
5 gwiazdek dla Toyoty RAV4 2016 w testach bezpieczeństwa NHTSA
 
Serwis Haller uhonorowany za wybitne osiągnięcia w jakości obsługi klienta
 
Automatyczne prowadzenie od 2025 roku? Continental inicjuje globalny dialog
 
Milionowe Kangoo drugiej generacji
 
Nowej generacji akumulatory do samochodów elektrycznych
 
Niezależne moto-firmy liczą na dynamiczny rozwój
 
Najlepsi europejscy dealerzy marki Opel z wizytą w Russelsheim
 
Nowe MINI John Cooper Works Cabrio
 
Nowy Mitsubishi Outlander PHEV 2016 już w Polsce
 
Fabryki Audi gotowe do wdrożenia mobilności elektrycznej
 
Mitsubishi wspiera drużynę super rugby
 
Skoda dostarcza 1,06 miliona samochodów
 
Światowe wyniki sprzedaży Renault
 
Udany sezon marki Castrol
 
Wyniki MINI w Rajdzie Dakar
 
Ceny ubezpieczeń OC w 2016 roku wzrosły o 19%
 
Nowe centrum pojazdów używanych DAF w Warszawie
 
27% wzrostu Mitsubishi w Europie
 
Test nowego Opla Astra Sports Tourer w komorze klimatycznej
 
Rośnie zainteresowanie klientów autami poleasingowymi
 
Branża oponiarska na plusie w 2015 roku
 
Sukcesy Nissana w Polsce w 2015 roku
 
Goodyear i Dunlop zapewniają zimową przyczepność nowemu BMW serii 7
 
100 tysięcy zamówień w ciągu miesiąca na nowego Priusa
 
RAV4 Hybrid E-Four będzie najbardziej dynamiczną wersją napędową modelu
 
Rekordowy rok Mercedes-Benz
 
Toyota C-HR Racing i Lexus RC w 24-godzinnym wyścigu Nürburgring 2016
 
Rekordowe zamówienie pojazdów Scania w Wielkiej Brytanii
 
Nissan Qashqai najlepszym małym SUV‑em
 
Audi R8 LMS zwycięża w Dubaju
 
Volkswagen Poznań zrealizował plan 2015 roku
 
Octavia i Fabia liderami w Polsce
 
Audi partnerem generalnym Polskiego Związku Golfa
 
Toyota Mirai symbolem holenderskiej prezydencji w Radzie Europy
 
Koncern Volkswagen: 9,93 miliona samochodów
 
Goodyear wprowadza opony ciężarowe Dębica do oferty dla sieci TruckForce
 
Jeep czwarty rok z rzędu rejestruje globalny rekord sprzedaży
 
FCA Poland podsumowuje sprzedaż samochodów na polskim rynku
 
Infiniti Q30 wyróżnione przez Euro NCAP
 
Dobry rok Lexusa
 
Laserowa innowacja w produkcji Lexusów
 
Pierwsze w branży testy na śniegu samochodu autonomicznego Forda
 
Lexus LC 500 podwójnie uhonorowany w Detroit
 
5 milionów samochodów sprzedanych w USA
 
Zakopane stawia na Solarisy
 
Zimowy dylemat – rozgrzewać czy od razu ruszać?
 
Zwycięski 2015 rok: liczne trofea i tytuły dla Opla
 
Opel ogłasza wyniki sprzedaży w Europie
 
Młodzi kierowcy przeceniają swoje umiejętności
 
W Niemczech Fiat Ducato został wybrany najlepszą bazą pod zabudowy kamperowe
 
System multimedialny Toyoty będzie silniej zintegrowany ze smartfonami
 
Prius IV - nowa jakość w bezpieczeństwie czynnym
 
Mercedes-Benz Klasy E: Najinteligentniejsza limuzyna klasy wyższej
 
Nowe Audi A4 allroad quattro
 
Kia wprowadza sub-markę dla technologii autonomicznego prowadzenia pojazdów
 
Lexus na salonie Detroit 2016
 
Opony Goodyear i Dunlop na trudne, zimowe warunki drogowe
 
Audi AG: 2015 to kolejny rekordowy rok - ponad 1,8 mln sprzedanych samochodów
 
Produkcja samochodów w Polsce w grudniu 2015 r
 
Raport Ford Trendy 2016
 
Goodyear i Dębica świętują 20. rocznicę współpracy
 
7 milionów ręcznych skrzyń biegów z Mlada Boleslav
 
Świąteczny assistance - podsumowanie
 
Tajemniczy klient Castrol
 
Rejestracje aut osobowych i dostawczych - grudzień 2015 roku
 
Fiat Doblo Cargo zdobył tytuł Light Van of the Year
 
Hamowanie złych nawyków za kierownicą
 
Kolejne duże kontrakty Solarisa w Izraelu
 
Mazda marką o najniższym zużyciu paliwa w Stanach Zjednoczonych
 
Rodzinny samochód roku 2016 Belgijskiego Związku Motoryzacyjnego
 
Infiniti Q50 MY 2016
 
Ford inwestuje w rozwiązania elektrycznej mobilności
 
Oleje Total i Elf dla luksusowych marek Jaguara i Land Rovera
 
Toyota zainwestuje miliard jenów w badania nad uczeniem się maszyn
 
Ciepłe, bezpieczne, przemyślane: ogrzewanie postojowe Skody
 
tagi: Castrol 

Castrol partnerem konkursu na najlepszy warsztat w Polsce


Jak pokazują badania kierowcy oczekują dziś od warsztatu niezależnego nie tylko niskich cen. Liczy się też wykwalifikowany personel, odpowiednie podejście do klienta i standard obsługi. By wyłonić najlepsze placówki w Polsce, Castrol, który od lat wspiera niezależne stacje serwisowe, został wyłącznym partnerem konkursu Warsztat Roku 2015.

To największa tego typu inicjatywa w kraju, wspierana, oprócz marki Castrol, także przez producentów części samochodowych, dystrybutorów i sieci warsztatowe. Organizatorami konkursu są Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych SDCM i firma Partslife, która podobne przedsięwzięcie od lat prowadzi w Niemczech. W rywalizacji, która rozpocznie się we wrześniu, mogą wziąć udział wszystkie warsztaty niezależne.

Jury, złożone z przedstawicieli mediów, firm doradczych i badawczych oraz pilota rajdowego będzie brało pod uwagę takie kryteria, jak np. wyposażenie i wygląd warsztatu, poziom obsługi, kwalifikacje personelu. Laureatów poznamy 3 grudnia podczas 10. Konferencji Niezależnego Rynku Motoryzacyjnego.

Celem konkursu jest nie tylko wyłonienie najlepszych warsztatów niezależnych w Polsce, lecz także podniesienie poziomu obsługi. To właśnie serwisy niezależne obsługują lwią część parku samochodowego w naszym kraju. A jest co naprawiać – średnia wieku samochodu w Polsce to 12,6 roku (stan na 1 stycznia 2015 r.), a łącznie nad Wisłą jest zarejestrowanych niemal 13,5 mln aut. Jak wynika z danych GIPA przekłada się to na 31 mln wizyt w serwisach rocznie, a aż 66% z nich odbywa się w warsztatach niezależnych.

Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku Castrol wprowadził w ubiegłym roku unikalny w branży, kompleksowy program wspierania warsztatów nieautoryzowanych – Castrol Service Plus. W ramach projektu serwisy mogą skorzystać z oferty łączącej w sobie zarówno wsparcie techniczne, szkolenia i rozwój mechaników, jak również atrakcyjny program lojalnościowy.

„Warsztaty walczą dziś o klienta, a duży partner może im w tym pomóc. Współpraca ze znaną marką podnosi wiarygodność i renomę punktu naprawczego” – twierdzi Leszek Radzikowski, dyrektor ds. dystrybucji Castrol w Polsce.

Wyniki badań wskazują, że wybierając warsztat samochodowy, 82 proc. respondentów kieruje się przede wszystkim dobrymi opiniami. Od niezależnego serwisu, obok odpowiedniej jakości i warunków naprawy, klienci oczekują też tego, że będzie w nim czysto, chcą doglądać napraw i czekać na odbiór auta w wygodnej poczekalni. Kwestia, która najbardziej przeszkadza podczas korzystania z usług warsztatu, to nieuprzejmość personelu, natomiast doceniają rzetelność, doświadczenie, a także umiejętność doradzenia i znajomość nowych technologii. Warsztaty muszą więc stawiać na rozwój kompetencji pracowników – nie tylko tych specjalistycznych lecz także związanych z różnymi aspektami obsługi klienta.

„Mechanicy i pracownicy warsztatów są najważniejszymi doradcami konsumenta. Edukując naszych klientów, inwestujemy również w ich biznes, co przekłada się na wyniki” – podkreśla Leszek Radzikowski. Castrol oferuje warsztatom szkolenia „Castrol Academy” obejmujące zarówno tematy produktowe, jak również z zakresu obsługi klienta i technik sprzedaży.


2015-09-25 12:30:48
ubezpieczenia