Szukaj:
Moto Gorzow
moto
Giełda Samochodowa Gorzow
moto
Dodaj Ogłoszenie
moto
Aktualnosci
moto
Mapa Gorzow
moto
Utrudnienia
moto
Planowanie podróży
moto

wyznaczane_trasy
mot aktualnosci
 
6.000.000 wyprodukowanych silników 1.3 MultiJet
 
Peugeot Traveller i-Lab, ekskluzywny VIP-bus 3.0
 
Volvo prezentuje limitowaną serię S60 T6 AWD
 
Bezemisyjne Audi wprowadza gwiazdy w światła reflektorów
 
Peugeot Traveller - podróż w komforcie najwyższej klasy
 
Lancia Ypsilon na imprezie Verona in love
 
Skoda z rekordami w Polsce i na świecie
 
Fiat Tipo europejskim triumfatorem Autobest 2016
 
Volkswageny Golfy i Audi A4 najchętniej kradzione w Polsce
 
Rejestracje aut osobowych i dostawczych - styczeń 2016 roku
 
Rejestracje autobusów w styczniu 2016 roku
 
Rejestracje jednośladów w styczniu 2016 roku
 
Produkcja samochodów w Polsce w styczniu 2016 roku
 
Skoda wyprodukowała 18 milionów samochodów
 
Trzy nagrody Renault w Paryżu
 
Nowa Toyota RAV4 Hybrid
 
Zmiany personalne w Continental EMEA
 
Kamera cofania Toyoty Prius - nowe narzędzie filmowców?
 
Lexus GS F wśród samochodów roku 2016 magazynu Playboy
 
500 000 sprzedanych samochodów w sieci Peugeot Citroen Retail
 
Rekordowe wyniki i nowi klienci - podsumowanie roku w Getin Fleet
 
Toyota Auris: najpopularniejsza hybryda w Polsce
 
Firma Bilstein poszerzyła swoją ofertę
 
Skoda numerem 1 dla polskiego biznesu
 
Eksport części i komponentów motoryzacyjnych rośnie z miesiąca na miesiąc
 
5 gwiazdek dla Toyoty RAV4 2016 w testach bezpieczeństwa NHTSA
 
Serwis Haller uhonorowany za wybitne osiągnięcia w jakości obsługi klienta
 
Automatyczne prowadzenie od 2025 roku? Continental inicjuje globalny dialog
 
Milionowe Kangoo drugiej generacji
 
Nowej generacji akumulatory do samochodów elektrycznych
 
Niezależne moto-firmy liczą na dynamiczny rozwój
 
Najlepsi europejscy dealerzy marki Opel z wizytą w Russelsheim
 
Nowe MINI John Cooper Works Cabrio
 
Nowy Mitsubishi Outlander PHEV 2016 już w Polsce
 
Fabryki Audi gotowe do wdrożenia mobilności elektrycznej
 
Mitsubishi wspiera drużynę super rugby
 
Skoda dostarcza 1,06 miliona samochodów
 
Światowe wyniki sprzedaży Renault
 
Udany sezon marki Castrol
 
Wyniki MINI w Rajdzie Dakar
 
Ceny ubezpieczeń OC w 2016 roku wzrosły o 19%
 
Nowe centrum pojazdów używanych DAF w Warszawie
 
27% wzrostu Mitsubishi w Europie
 
Test nowego Opla Astra Sports Tourer w komorze klimatycznej
 
Rośnie zainteresowanie klientów autami poleasingowymi
 
Branża oponiarska na plusie w 2015 roku
 
Sukcesy Nissana w Polsce w 2015 roku
 
Goodyear i Dunlop zapewniają zimową przyczepność nowemu BMW serii 7
 
100 tysięcy zamówień w ciągu miesiąca na nowego Priusa
 
RAV4 Hybrid E-Four będzie najbardziej dynamiczną wersją napędową modelu
 
Rekordowy rok Mercedes-Benz
 
Toyota C-HR Racing i Lexus RC w 24-godzinnym wyścigu Nürburgring 2016
 
Rekordowe zamówienie pojazdów Scania w Wielkiej Brytanii
 
Nissan Qashqai najlepszym małym SUV‑em
 
Audi R8 LMS zwycięża w Dubaju
 
Volkswagen Poznań zrealizował plan 2015 roku
 
Octavia i Fabia liderami w Polsce
 
Audi partnerem generalnym Polskiego Związku Golfa
 
Toyota Mirai symbolem holenderskiej prezydencji w Radzie Europy
 
Koncern Volkswagen: 9,93 miliona samochodów
 
Goodyear wprowadza opony ciężarowe Dębica do oferty dla sieci TruckForce
 
Jeep czwarty rok z rzędu rejestruje globalny rekord sprzedaży
 
FCA Poland podsumowuje sprzedaż samochodów na polskim rynku
 
Infiniti Q30 wyróżnione przez Euro NCAP
 
Dobry rok Lexusa
 
Laserowa innowacja w produkcji Lexusów
 
Pierwsze w branży testy na śniegu samochodu autonomicznego Forda
 
Lexus LC 500 podwójnie uhonorowany w Detroit
 
5 milionów samochodów sprzedanych w USA
 
Zakopane stawia na Solarisy
 
Zimowy dylemat – rozgrzewać czy od razu ruszać?
 
Zwycięski 2015 rok: liczne trofea i tytuły dla Opla
 
Opel ogłasza wyniki sprzedaży w Europie
 
Młodzi kierowcy przeceniają swoje umiejętności
 
W Niemczech Fiat Ducato został wybrany najlepszą bazą pod zabudowy kamperowe
 
System multimedialny Toyoty będzie silniej zintegrowany ze smartfonami
 
Prius IV - nowa jakość w bezpieczeństwie czynnym
 
Mercedes-Benz Klasy E: Najinteligentniejsza limuzyna klasy wyższej
 
Nowe Audi A4 allroad quattro
 
Kia wprowadza sub-markę dla technologii autonomicznego prowadzenia pojazdów
 
Lexus na salonie Detroit 2016
 
Opony Goodyear i Dunlop na trudne, zimowe warunki drogowe
 
Audi AG: 2015 to kolejny rekordowy rok - ponad 1,8 mln sprzedanych samochodów
 
Produkcja samochodów w Polsce w grudniu 2015 r
 
Raport Ford Trendy 2016
 
Goodyear i Dębica świętują 20. rocznicę współpracy
 
7 milionów ręcznych skrzyń biegów z Mlada Boleslav
 
Świąteczny assistance - podsumowanie
 
Tajemniczy klient Castrol
 
Rejestracje aut osobowych i dostawczych - grudzień 2015 roku
 
Fiat Doblo Cargo zdobył tytuł Light Van of the Year
 
Hamowanie złych nawyków za kierownicą
 
Kolejne duże kontrakty Solarisa w Izraelu
 
Mazda marką o najniższym zużyciu paliwa w Stanach Zjednoczonych
 
Rodzinny samochód roku 2016 Belgijskiego Związku Motoryzacyjnego
 
Infiniti Q50 MY 2016
 
Ford inwestuje w rozwiązania elektrycznej mobilności
 
Oleje Total i Elf dla luksusowych marek Jaguara i Land Rovera
 
Toyota zainwestuje miliard jenów w badania nad uczeniem się maszyn
 
Ciepłe, bezpieczne, przemyślane: ogrzewanie postojowe Skody
 

Popularna, atrakcyjna, wszechstronna – Skoda Octavia


Octavia pod każdym względem jest klasą samą w sobie. Gamę trzeciej generacji modelu uzupełnia teraz odmiana Scout, która dołącza do Octavii, Octavii Combi i Combi 4x4, usportowionej wersji RS, odmiany G-TEC zasilanej CNG, przyjaznego środowisku wariantu GreenLine i ekskluzywnej odmiany Laurin & Klement. Dzięki takiej wszechstronności i licznym zaletom, nowa Octavia szturmem zdobywa rynek.

W Europie Zachodniej w okresie od stycznia do sierpnia tego roku sprzedaż bestsellera czeskiej marki wzrosła o 41,4% w porównaniu do tego samego okresu 2013 roku, ustanawiając nowe rekordy sprzedaży w wielu krajach. Od wprowadzenia na rynek modelu trzeciej generacji na początku 2013 roku, Skoda dostarczyła już do klientów ponad 344 000 Octavii i Octavii Combi.

„Trzecia generacja Octavii wyznacza nowe standardy w zakresie przestrzeni, jakości, wzornictwa, technologii i ceny” - mówi Werner Eichhorn, szef sprzedaży i marketingu Skody. „Octavia pokazuje siłę marki, stanowi ważny filar naszej międzynarodowej strategii rozwoju. Jesteśmy przekonani, że model ten nadal będzie zdobywał popularność wśród Klientów na całym świecie.”

Najważniejszy model czeskiego producenta ma najatrakcyjniejszą i najbardziej zróżnicowaną gamę w swojej historii. Nowa Octavia została wprowadzona na rynek europejski w 2013 roku. Bardzo szybko do oferty dołączyła Octavia Combi.

W połowie 2013 roku do sprzedaży trafiła Octavia Combi 4x4, a także wariant RS – najszybsza do tej pory seryjnie produkowana Octavia. Od końca 2013 roku najoszczędniejszą Octavią jest wersja GreenLine (zużywa 3,2 l oleju napędowego na 100 km i emituje 58 g CO2 na km).

W tym roku swoje premiery miały natomiast Octavia G-TEC, napędzana gazem ziemnym, oraz uterenowiona Octavia Scout. Od kilku miesięcy w ofercie dostępna jest także ekskluzywna Octavia L&K.

Rozbudowana oferta nowej Octavii przyczyniła się do sukcesu rynkowego. Sprzedaż Octavii i Octavii Combi w Europie Zachodniej wzrosła o 41,4% do 98 100 egzemplarzy dostarczonych w ciągu ośmiu miesięcy br. Octavia jest liderem sprzedaży nie tylko w Czechach, ale także w Polsce, na Słowacji, na Węgrzech, w Finlandii, Islandii, Chorwacji oraz Bośni i Hercegowinie. Rekordową sprzedaż osiągnięto także m.in. w Wielkiej Brytanii, Holandii, Norwegii czy Danii.

Octavia jest kluczowym modelem w międzynarodowej strategii wzrostu czeskiego producenta. W ciągu najbliższych lat Skoda planuje zwiększyć światową sprzedaż tego modelu do 1,5 mln egzemplarzy rocznie. Poza Europą, producent liczy w szczególności na wzrosty na rynkach w Chinach, Rosji i Indiach.

Za sprawą trzeciej generacji Octavii Skoda kontynuuje historię sukcesu tego modelu. Octavia, jak żaden inny model, symbolizuje szybki wzrost marki w ciągu ostatnich dwóch dekad. Jego wprowadzenie w 1996 roku znacząco wpłynęło na rozwój marki, umożliwiając powstanie międzynarodowego producenta samochodów, obecnego na ponad 100 rynkach.

Pomiędzy 1996 rokiem a sierpniem 2014 roku Skoda dostarczyła klientom na całym świecie 4,4 mln sztuk Octavii, co odpowiada około 40% całkowitej wielkości sprzedaży marki w całym tym okresie. W Polsce model cieszy się ogromną popularnością, zajmując pozycję lidera. W 2013 roku zarejestrowano 11 463 szt. tego modelu, a w 2014 roku już 10 531 szt., co stanowi wzrost o ponad 30% w stosunku do ubiegłego roku (w okresie styczeń-wrzesień).


2014-10-08 18:43:24
ubezpieczenia